នេះជាការធ្វើស្វ័យវាយតម្លៃបញ្ចប់អាណត្តិលើវឌ្ឍនភាពនៃការអប់រំផ្អែកលើសមត្ថភាព (CBE) ដោយប្រើប្រាស់កម្រងសំណួរពី CBE checklist ដោយតំណាងបុគ្គលិកមហាវិទ្យាល័យ គ្រូបង្រៀន និស្សិត អ្នកបច្ចេកទេសព័ត៌មានវិទ្យា (IT) និងបុគ្គលសំខាន់ ព្រមទាំងតំណាងការចូលរួមររបស់និស្សិតនៅវិទ្យាស្ថានវិទ្យាសាស្ត្រ​សុខាភិបាលនៃកងយោធពលខេមរភូមិន្ទ។​​ មាត្រដ្ឋានវាយតម្លៃមាន៣ពិន្ទុត្រូវបានប្រើប្រាស់ដើម្បីដាក់ពិន្ទុក្នុងកម្រងសំណួរនេះ៖
- 0 (poor) - មិនមាន​ឬខ្វះភស្តុតាងសម្រាប់បញ្ចាក់ measurable elements។ 
- 1 (Acceptable) -មានភស្តុតាងមួយចំនួននៃ measurable elements ប៉ុន្តែការអនុវត្តនៅមានកម្រិត 
- 2 (Good) - មានភស្តុតាងគ្រប់គ្រាន់នៃ measurable elements ហើយការអនុវត្តពេញលេញល្អ។ 
- N/A​ (Non-applicable) - មិនដឹង​​ ឬមិនមានពត័មាន​ ​ឬក្នុងករណីដែល measurable elements មិនសមស្រប​​ មិនទាក់ទងនឹងបរិបទ។
ចំណាំ៖ អ្នកវាយតម្លៃត្រូវផ្តល់ការបកស្រាយពន្យល់ ឬភស្តុតាង ប្រសិនបើពួកគេដាក់បានពិន្ទុ 1 2។ ការខកខានក្នុងការធ្វើដូច្នេះ ពិន្ទុនឹងស្មើនឹង 0 ដោយស្វ័យប្រវត្តិ។ 
 

This CBE checklist questionnaire is to self-assess the mid-term review of competency-based education (CBE) progress by faculty, teacher, student, IT, and focal person of student engagement representatives at the HSI-RCAF. The 3-point rating scale is used in the checklist to score each measurable element.

- 0 (Poor): there lacks any evidence of measurable elements; score as not met. 

- 1 (Acceptable): there demonstrates some evidence of measurable elements but limited implementation, score as partially met.

- 2 (Good): there demonstrates adequate evidence of measurable elements and its full implementation, score as fully met. 

- N/A (non-applicable): in case measurable elements are not relevant to the context.

  • សិស្សដែលបានចុះឈ្មោះ: 32